Long time no see...

Var grymt länge sen som jag uppdaterade här men har helt enkelt inte varit på humör. För ca två månader sen började jag ha väldigt ont i min nacke och därför har jag varit och kollat hos en sjukgymnast vid ett antal tillfällen. Jag har nu fått reda på ungefär vad som är felet och det är visst en whiplers. Genom att jag får ont i nacken så börjar jag pressa tänder så ska dessutom få en bettskena också som ska hindra mig från att bita ihop helt. Känner mig bara typ uppgiven just nu, som att jag inte har någon kraft kvar längre i min kropp. Men föhoppningsvis kommer jag att må bättre av bettskenan iaf så att jag kan hitta kraft att börja rehabilitera min nacke ordentligt : ) Sen är skolan ett stort stressmoment också och det gör ju mig oerhört trött i huvudet också. Nog om allt dåligt, eller ska väl fortsätta med det eftersom vi hade vår sista match i söndags : / kunde bara spela två perioder och sen slutade nacken samarbeta med mig.

Nu har jag uppdaterat lite om vad som hänt ;p nu ska jag sova   :  )

Puss ;-*



I wanna know, who ever told you I was letting go ?
Im never gonna say goodbye
I swear it all over again...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0