Sommaar och sool : )

Kan börja med att berätta lite smått om studenten bara, det var absolut en av de roligaste dagarna i hela mitt liv, kändes otroligt bra, kommer självklart sakna vissa delar i skolan och klassen! Nu har jag iaf fått mitt antagningsbesked från universitetet och eftersom jag sökt kurserna först så blev jag automatiskt struken från programmen jag sökt, lite tråkigt, hade velat veta om jag ens hade en chans att komma in där men så är livet, ville hursomhelst bara läsa kurser i ett år innan så att jag kommer in i "universitetstempot", har ju hört att det är enorm skillnad motför gymnasiet. Nu ska jag alltså prova och se hur det är att läsa engelska i luleå och spanska på distans från umeå, om det inte funkar så bra så väljer jag bort ämnet som är tråkigast helt enkelt, inte mer med det!

Om en vecka bär det av till Piteå, Pite dansar och ler! absolut bland det roligaste jag vet, grymma artister och bästa vänner med sig, då kan det inte bli bättre!  Hoppas jag inte blir sjuk igen bara, då blir jag riktigt arg, har verkligen börjat lessna på mina virusinfektioner som jag har i kroppen som kommer tillbaka varje gång jag börjar träna hårt igen, dessutom kan inte läkarna göra något åt dem direkt heller eftersom det bara är virusinfektioner och inte bakterieinfektioner. Har haft hög sänka varje gång jag varit dit nu men det enda jag får är hostmedicin och rinexin, vilket inte hjälper så jättebra. Nu ska jag iaf köra 20 min på crosstrainern, har börjat träna lite smått nu, men tar det lugnt från början för att minska risken för att jag ska bli sjuk igen. Ska testa köra lite hårdare nästa vecka, så får vi se om jag äntligen blivit kvitt infektionerna!

Lite studentbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0