Löördag : )

Har faktiskt varit ensam hemma idag, resten har varit på fotboll någonstans så det är bara jag och hundarna här nu. Har hunnit med en sväng med crosstrainern och en promenad med hundarna. Så sen ikväll ska jag bara ta det lugnt. Igår var Lina här, hon hade färgat håret vilket blev superfint! Nu är det bara 6 dagar kvar till Piteå, jag längtar så jag kan dööö, ska bli jätteskönt att komma bort en helg! Börjar som lessna på Boden just nu, finns absolut ingenting att göra typ, vädret skiftar ju hela tiden vilket inte är så jättekul, men just nu är det fint iaf! Nu ska jag se tv! : ) 




 Alex Pettyfer, mitt och Linas nya ögongodis som vi såg i wild child igår ;p


Kommentarer
Postat av: Lina

PDOL here we come! Längtar så sjukt mycket :D Är taggad till 1000!!

Alex Pettyfer är farligt snygg också det håller jag med om ;) Den filmen kan vi se igen! Haha :)

2009-07-18 @ 22:41:52
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

Härligt med uppdatering här! Och två st till och med, keep it up! :D <3

2009-07-19 @ 20:44:51
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0