Im back : ) : )

Efter oerhört mycket stress förra veckan med körkortet och allt så har jag äntligen fått det och det finns inte mycket som slår det alltså! Det är äkta frihet att bara sätta sig i bilen och köra till träningen eller någon annanstans och bara göra det man vill och känner för, ni som skjuter upp det med att ta körkort, sluta med det, ta det bara, det är absolut värt stressen : )  : )  Annars händer inte mycket annat, skolan är lite halvjobbig bara, i veckan så har vi hållt tal i svenskan och det gick faktiskt utomordentligt bra om jag säger så, med tanke på att jag ungefär improviserade ihop hela mitt tal medan de flesta andra hade nött in hela tal som de skrivit så tyckte jag att det gick jättebra! tänkte att jag skulle vara sämst eftersom alla andra hade skrivit hela talen innan men kände mig faktiskt ganska duktig : ) Nästa vecka så har jag:

Filosofiinlämning
Nationella i svenska
Psykologi läxa
m.m.

Måste bara berätta att vi hade skridskor idag, haha finns nog ingen grymmare än mig på skriller, haha eller så finns det miljontals fler : ) Fast vet hur man bromsar och allt så är väl inte urkass, har ju klubbteknik sen också från innebandyn så det går ju absolut inte jättedåligt iaf : ) Fast måste ju tillägga att det gör grymt ont i fötterna att åka skridskor ;b haha : )

Nej nu väntar john blund ;b Puss ;-*


If I could see beyond the here and now
If you could here me calling you somehow
If I could know that love is reaching out
To find you with me tonight..
One day, I will wait for love's sake





Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo det är sant, haha, men kommer ändå sakna er ;-** haha

är tillbaka från thailand nu, men det var uuuuuunderbart! eller grejt som en äkta svenne skull ha sagt ;) haha en vecka av typ konstant slappande vid poolen, med pauser för ett dopp, antingen i poolen eller havet, promenader på stranden, och äta supermumsig thai-mat ;) haha Vet inte hur många red curry chicken jag har ätit under veckan, en hel del blev det iaf, och ojj så gott det är :D haha <33

2009-01-31 @ 17:01:00
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0