2008 - Letting go of all I held on to..

2009 ska helt enkelt bli det bästa året hitills, det har jag bestämt mig för, för detta år så ska jag:


* Ta mitt körkort : )
* Ta STUDENTEN ;b
* Kanske ev blir flytt, beror på : )
* Fylla 19 (meningslös ålder men kommer nog känna mig mer vuxen) : )
* Fara till World Challenge i Piteå : ) : )
+ Massa mer säkert men kommer inte på mer nu : ) Har lovat mig själv en massa saker också men de sakerna håller jag för mig själv ;p

På söndag så har jag match iaf, ska till Älvsbyn och möta Tväråselet, kommer bli skojj : ) Sen på Torsdagen så börjar skolan igen, måste ordna upp lite saker direkt då jag kommer dit ungefär, mitt schema är nämligen konstigt : / Sen händer inte mycket annat, ska bara chilla : )

Nyåret firades här hos mig med liten wii kväll typ, vi hade kul iaf : )

Pusss ;-* Gott nytt år : )




My heart keeps fallin faster, waiting all my life for the only thing that's true, you're the truth...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh va roligt ;S hehe nee men det är ganska skön att inte vara där så jag iaf slipper se eländet själv ;) haha

Tack :D Vad hittar du på nu de sista lovdagarna då? ;)<33

2009-01-06 @ 10:48:41
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nee va tråkigt :(

Tja har ju typ ingen skola nu, hehe. Skrev klart mina finals förra veckan så har vinterlov nu.. Ska bara in och se mina provresultat och få intyg från den här terminen (förutsatt att jag klarat alla finasl alltså) imorgon ;) Sen är det lov på riktigt :D Och skolan börjar inte igen förrän det är ny registration den typ 19feb :D haha <33

2009-01-14 @ 04:54:11
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack :D:D haha

Naawww, måste säga att det är lite jobbigt att de alla får vara där men inte jag, saknar innebandyn väldigt mkt, fast allra mest saknar man ju människorna ;( haha Och gud vad jag kommer att sakna dig och Ida i mitt skåp nästa år ;'( hahah love <33

2009-01-17 @ 10:35:47
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0