Can't forget to breathe slow...

Nu är det inte mycket kvar av skolan, härligt säger jag då! Nog för att det kommer kännas tomt till sommaren, har varit så grymt kul på gymnasiet, äntligen fick man läsa sånt som man tycker är kul, men förhoppningsvis så fortsätter det genom universitetet. Jag har sökt lite utbildningar som exempelvis:
• Språkteknolog
• Språkvetare
• Filmprogrammet
• Programmet för språk, kommunikation och media men inriktning på film, spanska och engelska
• Några språkkurser
Så förhoppningsvis så ska allt gå bra, vi får se vad jag kommer in på!

Imorgon är det projektmässan för våra projektarbeten, ska bli skönt att få det överstökat så att man har lite mindre att tänka på åtminstone! Sen på fredag så blir det WORLD CHALLLENGE i piteå, ska bli grymt skojj och se landslagen! Ajja, nu ska jag gå och göra något annat : ) Ska bli bättre uppdatering numera!





And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now


;*


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med uppdatering :D

Låter ju som att du har spännande val på utbildningar där, så det blir universitet nästa år för dig for sure? :) Vilka universitet är det du sökt till? ;P

många frågor där.. hehe.. För länge sen vi snackade nu, får försöka haffa dig på msn nån dag ;) <3

2009-04-23 @ 15:14:31
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Gissa tre gånger ;)

UPPDATERA MERA ! :D

2009-05-21 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0