my heart is calling for you..

Dags för mitt blogginlägg för månaden ;p jag vet att jag är hur seg som helst på att uppdatera men jag känner mig inte riktigt skrivsugen så ofta. Jag har dragit på mig någon konstig förkylning hursomhelst som vägrar släppa så funderar på att fara och provträna med div 3 för att jag behöver träningen och är jättesugen på att spela just nu ;p så kanske blir att träna imorgon. Blir hursomhelst föreläsning och att göra klart fas c på körskolan imorgon, nästa fas är ju nämligen fordonsfasen och den kommer kräva mycket tid så vore skönt om jag klarade av c den här veckan, fick just 60 poäng på ett hemprov så ska nog kunna klara den på körskolan med tanke på att det är liknande frågor. Var ju på halkbanan i onsdags och det gick väl ganska bra, skönt att det är avklarat iaf så att jag kan koncentrera mig på teorin och körandet just nu så att det kanske kan bli provet och uppkörningen inom en snar framtid ;p Längtar !

På torsdag så ska jag faktiskt jobba, kommer bli kul att tjäna lite pengar : ) Sen måste jag även hinna göra en idrotts uppgift som ska vara inlämnad på fredag, men snart är det ju helg igen ;p haha : ) härligt härligt : ) Har egentligen ganska så mycket att göra just nu så är väl ganska tur att jag inte har så jätte mycket att göra i skolan nu, nog för att jag haft prov idag men det var ju bara data så var inte så jätte svårt, går ju inte direkt att plugga till iaf : )

Just nu sitter jag iaf och ser på hockey, sån underbar sport, om jag hade kunnat åka skridskor så hade jag spelat, nog för att jag tycker att jag inte är så dålig på skridskor, är ju bara min lillasyster som tycker att jag är sämst i världen, hade ju faktiskt skridskor på gympan i fredags och gick därifrån med ett puckmärke på vänster ben efter att ha blivit skjuten, hade ju förstås inga skydd så det var mysigt ! men det får man väl leva med, var kul även fast man fick väldigt ont i fötterna. Ajja, nu ska jag fortsätta se hockeyn ;p Pusshaj !   P.S har varit lite mer flitig på min bilddagbok så ni kan ju gå in där och kolla ;p  heter allthatiwant där ;p






They come and go but they don't know
That you are my beautiful

I try to come closer with you
But they all say we won't make it through


Kommentarer
Postat av: Ida

ojoj bella! uppdaterat! :D härligt! ska ju också jobba imorrn ;b hehe, eller iaf lära mig! puss <33

2008-11-18 @ 22:01:32
URL: http://idaala.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa.. men du skjuts imorrn iaf! ;b haha <33

2008-11-18 @ 22:08:10
Postat av: Evelina

Joo :P hehe Men härligt med uppdatering, hoppas på det oftare nu i framtiden! :D haha

haha jaa men den här brännan har varit väääldigt smärtsam så det är inte såå kul, vette tusan vad jag tänkte som låg typ en hel dag och stekte i solen utan solkräm, typ : 'hej jag heter evelina, och jag fattar inte att det är nån skillnad på solens styrka i norra sverige och sydostasien' så jäkla klantigt, på den där tiden hade jag ju liksom säkert lyckats bränna mig i sverige ;)haha , men jag ska ändå inte klaga, fick ju några dagar i värmen ;D haha

hur var det att träna med div3? :) <33

2008-11-20 @ 08:56:12
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

joo precis, det är ju en ytterst liten skillnad ;) haha Härligt låter ju bra det ;) Vem är det som tränar div3nu? :P

Jo det är det, men det är det alltid :P haha, Fast nu börjar vi närma oss slutet på en bok så då är det nog snart ett större test på hela den boken, och då kommer det bli mkt att plugga ;S haha Sjdå? Mkt i skolan? ;) <33

2008-11-22 @ 06:38:07
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

okeej det låter ju bra det ;) haha, vem har ni i nk?:P <33

2008-11-23 @ 10:28:43
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

ISABELLE STATTIN, du är verkligen itne bra på att uppdatera din blogg! och din dåliga uppdatering drabbar ju mig, som sitter här själv i kina och inte kräver något alls, förutom att få (iaf oftare än en gång i månaden) läsa om vad som händer i ditt liv i boden, men det är helt hopplöst, hoppfullt går man in på den här sidan, och aldrig har det hänt något nytt ;( hahaha Ta nu tag i det här och skriv oftare ! :D haha loveyou <333

2008-12-02 @ 14:16:56
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0