You can't break a broken heart...

Vi var ju och spelade match i helgen och vi vann med 5-0, en bra start och är nöjd med min insats även fast vi bara gick på tre backar, men är ju bara att bita ihop, är ju kul att spela även fast jag har enormt ont i kroppen idag : ) Annars så hände väl inte så mycket mer, var i luleå en sväng under lördagen och hittade två tröjor på Gina. Har kommit på att jag alltid hittar kläder på Gina och Cubus, kan knappt gå in där utan att köpa något.

Vi hade ingen träning ikväll, vi skulle jobba ist och ställa ut stolar till julgalan som är imorgon (som vi också ska jobba på). Imorgon ska jag dessutom och se på en rättegång, kommer bli spännande : )


Won't be so easy,
This time to hurt me,
You can try,
And this time Oh Baby,
There are no tears left here to dry,
If you think you can wound me like before
If you think you can do that anymore,
Won't get to far,
NO!

You Can't Break A Broken Heart,
So try your best now baby,
Try your best to break me,
You can't break a broken heart,
No damage you can do now,
I'm immune to you now,
You can't break what broke apart,
There's nothing you can do to me no more,
You can't break a broken heart.


Puss ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0