truth aint easy..

Vi var alltså och kollade på en rättegång idag, det var en tjej som dragit en annan tjej i håret vilket hade lett till att hon som blev dragen i håret fick svåra skador på rygg och nacke. Ja, vad kan man säga om det då, var ju lite smått konstigt att hon fick så pass stora skador av att någon dragit henne i håret men allt är ju möjligt och hon hade ju läkarintyg m.m så antar att det var sant iaf. Det har ju ökat enormt med anmälningar med liknande som detta jämfört med för några år sen, människor har väl blivit vekare helt enkelt ;b haha nej, skojja bara men i vissa lägen känns det verkligen som att folk överdriver alldeles för mycket, är ju en sak som det här, som hade enorma skador som följd men när det bara gäller småsaker som när ett par gör slut och den ena av de blir helt förstörd. Enligt mig är det saker som gör att man vill hitta bättre, misslyckanden gör ju att man vill nå framgång och jag vill verkligen ha ett liv som kan bli det bästa möjliga livet, jag förtjänar det bästa och det kommer jag alltid att anse : )

What love can't conquer we will : )

På 1 och ½ timme så ska jag och jobba på arenan, ska bli kul : ) nej, nu måste jag plugga filosofi : )

Puss ;-*

Kommentarer
Postat av: Lina

Är det sant?! Bella uppdaterar bloggen ofta :D Det gillar vi!

Ja du förtjänar det bästa <3

Puss på du. Vi måste umgås snart!

2008-12-09 @ 17:14:22
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0