Nothing felt as good as when you gazed into my eyes..

Nu är det klart, blir comeback på söndag mot Gällivare borta, blir som ett bra motstånd i min första match för säsongen, Gällivare är ju hur härligt som helst, speciellt den där restaurangen som ligger bredvid sporthallen som har världens godaste oxfilérulle, mums! sen gillar jag hallen också så det blir helt perfekt.  Det blir att köra järnet helt enkelt, har ju absolut ingenting och förlora och jag kan lita ganska mycket på min rutin också så det kommer nog gå bra, man måste bara tänka positivt varje byte helt enkelt.
Annars händer inte så mycket annat i helgen, blir att ta det lugnt och läsa lite teori, jag är just nu på repetitionsfasen och den går oerhört segt, blir helt tokig! vill att det ska gå fort så att jag kan få körkortet snart för jag kör ju inte dåligt, måste bara fixa teorin just nu!

Just nu sitter jag och kollar på lite klipp från One Tree Hill, jag älskar verkligen den nya säsongen, den är helt grym och Jaime är ju hur söt som helst!


Nothing about me has changed
I can never be perfect




Nu väntar John Blund.. : )
Pusss ;-*


Kommentarer
Postat av: Evelina

äh men börja försöka skriva några rader varje dag, spelar ju ingen roll om det inte är så jättespännande saker du skriver varje gång, se på mina inlägg, haha, jag skriver inte riktigt varje dag kanske, men typ varje dag, men det är inte alltid särskilt spännande saker:P haha

joo jag vet, och det var skitskojj :D haha <33

2008-12-08 @ 13:18:21
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0