lesslessless..

Upptäckte nyss att internet inte fungerade så var och kollade vad som var felet och självklart så hade bärbara telefonen blivit ikopplad igen vilket leder till att internet inte fungerar, så var och drog ur sladden, för Internet måste jag ha med tanke på att jag går samhälls. Annars så försöker jag plugga filosofi men det går bara inte, så tråkigt ! Ska väl och träna om ca 1 och ½ h så då kanske man kan bli lite mer positiv, allt känns bara jobbigt och mitt huvud mår inte tillräckligt bra just nu för 2 st prov : / Dessutom är de 2 proven filosofi och naturkunskap, väldigt inspirerande alltså, inte : / Nej, nu ska jag fortsätta plugga : / : /




Puss ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0