another day passes by..

I morse vaknade jag med en väldigt konstig värk i mitt huvud, kom knappt upp ur sängen så bestämde mig för att sjukanmäla mig och det har inte blivit bättre under dagen, mår riktigt dåligt och undrar om förkylningen som varit på gång har brutit ut nu : / måste däremot ta mig in till skolan och annat imorgon, har nämligen körlektion, men jag slutar ändå 11.30 så det ska jag nog orka med. Om 2 h och ½ h så börjar träningen och jag vill verkligen träna : / kanske ska försöka trycka i mig lite ibumetin så att jag får fara och träna, det är ju så kul just nu så vill inte missa något : /

Igår jobbade jag på julgalan och kan ju inte direkt säga att den var i toppklass, var ju ganska dåligt att Brolle knappt hade lärt sig en del låtar. Så satt mest och vaktade kläderna, satt ju i garderoben men kvällen gick ganska fort ändå.

Nu ska jag fösöka plugga lite filosofi, prov på fredag : /

                          In your atmosphere...

Puss ;-*

Kommentarer
Postat av: Ida

herregud vad du uppdaterar ;p vad har hänt?? :) haha

2008-12-10 @ 23:07:58
URL: http://idaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0