A moment that's mine..

Just nu sitter jag här och väntar på att Vm-finalen ska börja, så spännande, finns inget bättre än att se på riktigt grym innebandy, Sverige-Finland ! Annars händer inte så mycket, klarade repetitionsfasen i fredags så nu blir det att boka teori och uppkörning : )

Igår var jag i Luleå typ hela dagen och handlade lite julklappar, har fortfarande några kvar att köpa men har en aning om vad jag ska ge till alla så det ska nog gå ganska fort att hitta de också, annars finns ju alltid cdon ;b

Känner att jag skulle behöva sätta mig och plugga nk men jag orkar typ inte, att sitta och läsa om lipider och monosackarider är inte så jättekul faktiskt enligt mig, men ska försöka plugga lite men det får bli efter finalen, nu laddar jag ist : ) Har dessutom match mot Gammelstad på onsdag, förhoppningsvis får jag spela, eller jag borde ju få det, har tränat mycket så : )

Ge oss ett till vm guld : )




Puss ;-*

Kommentarer
Postat av: Evelina

härligt att se att du börjat uppdatera oftare :D hahah Och jag har totalt missat att det är vm-final :o HEJA SVERIGE :D haha loveyou <33

2008-12-14 @ 16:14:10
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Lina

Tråkigt att sverige skulle klanta sig så jävla mycket på Sudden Death ;/ Men de var JÄVLIGT STARKT att ta sig från 0-4 till 6-6 och sen sudden.

2008-12-14 @ 21:18:03
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

det ska du vara ;)

fan va synd att de looosade :( <33

2008-12-15 @ 00:44:20
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0